Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

05 oktober 2009

Gekås !

Denna borde de sälja men det skulle stå
( När jag Svimmat Skicka Mig Till )

Befinner mig i Skånelandet , och här blåser som attan.

Idag har jag gjort något idiotiskt , och gissa vad det var.

Jo , vi stuvade in oss i bilen och drog iväg till Gekås , gissa om det var mycket folk eller inte .

Det var totalt tvärstopp vart man än vände sig , paniken var inte långt borta.

Man ville bra luta sig lite bakåt för att ta sats och sedan springa i full fart mot kassorna.

Så man fick betala för att sedan komma ut i friska luften.......
Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Ancan sa...

Det är hiskeligt mycket kunder där just nu.
Vi som jobbar där undviker helt att handla dessa perioder.
Men tyvärr måste vi ju ta oss genom samhället emellanåt - o det är inte det enklaste...
Hysteriska människor överallt...