Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

31 oktober 2009

Vårda dina fossingar som om dom vore gjorda av guld!


Tänk så bra våra fötter är egentligen.

Dom hjälper oss att ta oss fram på vägen , för tänk så hemskt om inte fötterna fanns , då skulle ju benen sticka rakt ner i backen och vi skulle inte komma fram alls *ler*.

Skämt åsido , vad jag vill ha sagt , det är att vi skall vara rädda om våra fossingar.

Vårda dom ömt som om dom vore gjorda av guld.

För då kanske dom också stoppar längre.

Att göra fotbad någon gång då och då och inte vänta år mellan , att fila och skrapa , massera , smörja in.


Hur ofta gör du fotbad.


Och har du en sånt där "fotbad" med massage i som gör det extra skönt för dina fossingar.


Eller använder du bara en hink eller balja .....


Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: