Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

25 oktober 2009

Söndags vits !


Utvecklingen går framåt.


Efter 20 års äktenskap tittade jag på min fru och tänkte tillbaka på vårt liv tillsammans.

Sedan sa jag till min fru.

Älskling , för 20 år sedan bodde vi i en billig lägenhet , sov i en för liten säng , hade knappt mat i kylen och ingen tv , men jag gick till sängs med en otroligt het , villig 20-åring.

Nu har jag ett hus för flera miljoner , en bil för flera hundratusen , en stor dubbelsäng , kylskåpet är sprängfullt och jag har en 42 tums plasma tv.

Men jag går till sängs varje kväll med en trött kvinna på 42 år.

Så vitt jag kan se det är det bara du älskling som inte följt utvecklingen i vårt förhållande.

Min fru är en väldigt förnuftig kvinna så hon svarade bara kort.


Älskling.


Hitta du bara en het villig 20 årig kvinna , så skall jag snabbt se till att du får tillbaka din billiga lägenhet , din lilla säng , ett tomt kylskåp , och ingen TV.........









Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: