Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

13 oktober 2009

Opererade sig för att se ut som sin dotter !



Nej, de är inte tvillingar.

De är MOR och DOTTER.

Mamman till höger

Det är 22 år mellan Janet Cunliffe, 50, och Jane, 28.

Det syns inte.

För Janet har lagt ut 120 000 kronor på att se ut som sin dotter.

Att operera sig för att se ut som sin dotter , är det något du skulle kunna tänka dig göra.

Absolut inte jag.

Av alla onödiga och knäppaste idéer man hört.

Man slutar aldrig förvånas , vi människor är verkligen inte kloka.

Men det är ju upp till var och en förstås och man tycker och gör som man själv vill och det är ju tur det.

Men varför inte skänka 120 000 kronor till välgörande ändamål istället för att operera sig och bli lik sin dotter.

Jag bara frågar.......



Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Ancan sa...

Sjukt - är det enda jag kan kommentera det helt - rejält sjukt!