Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

21 oktober 2009

Kärleksbrev !

Många har nog skrivit kärleksbrev , i sanden kanske.

Nu för tiden är det nog mest SMS som skrivs.

Inga brev i vanlig ordning , som förr i tiden.

Jag tror att när människor är kära , så är dom också fantastiska brevskrivare , författare känslosamma ord kan sättas på pränt , som aldrig annars.

Kärleken gör att vi kan förmedla dom allra innersta kärlekstankarna och orden.

När vi är så där himlastormande kära , så kan vi konsten att verkligen förmedla känslorna vi känner , man vågar som aldrig förr.

Kärleken och författandets gåva , går hand i hand , tror jag.

Alla kan bli kära och alla kan författa ett kärleksbrev då.

Love heart , kärlekskonsten.

Kärleken gör att vi vågar bjuda på oss själva , vi öppnar oss , vi är oss själva , bara för att vi är kära , underbart och så härligt , jag önskar alla kan få vara kära.

Tänk vilken känsla , vilka drömmar och pirr i magen........



Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: