Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

10 oktober 2009

Telefonringning mitt i natten !


Alla har vi väl någon gång blivit vettskrämda när telefonen ringer mitt i natten , när vi ligger och sover.

Man blir rädd , för det första som far genom huvudet är ju , det har hänt nåt.

Annars ringer ju ingen mitt i natten.

Men är det så att man får prata med en fylltratt när man i sin rädsla lyfter på luren , ja då blir man ju vansinnigt arg.

Se för f******n till att slå rätt nummer din j**la typ.

Ringa och skrämmas så där mitt i natten j**la fylltratt.

Känns det igen.

Skulle tro det , alla har nog varit med om det någon gång som sagt.

Men man kan ju då efteråt när man kastat på luren efter fyllesnackepären på andra sidan.

Andas ut , det hade inte hänt nåt.

Puh , hjärtat for ju upp i halsgropen på en och lättnadens suck fyller hela andningen , när man sen lägger sig till ro igen på kudden.....
Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: