Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

29 oktober 2009

Snarkning !

Snarkande partner.

Hur vanligt är det.

I går kväll gick vi till kojs redan kl.10.

Tyckte det var tidigt så jag slog på TV:n i sovrummet , tänkte se nyheterna.

Programmet hann precis börja.

DÅ satte det igång zzZzZzzz , ja just det SNARKNINGEN , måttligt kul.

Jag missade en hel del av vad dom sa i nyheterna , IRRITERANDE.

Till och med hunden som myste bredvid mig på golvet vaknade.

Skulle kanske ha erbjudit honom öronproppar.

Det slutade med att jag ryckte hysterisk i SNARKARENS täcke.

Då vaknade han och vände sig på sidan.

PUST och STÖN då blev det tyst , en stund i alla fall.......





Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Ancan sa...

Mitt X snarkade så det knakade i väggarna -
Det blev en vana och jag sov relativt bra trots det.

När jag sedan träffade E, så låg jag vaken halva nätterna och lyssnade så han andades - för han är minsann knäpp tyst i sin sömn...

Vet egentligen inte vilket som är värst:)