Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

28 oktober 2009

Tiden går fortare !

Jag har konstaterat att dagarn går så fort att man nästan vill dra i nödbromsen för att hinna med allt det man tänkt sig.

När man var barn var sommarlovet oändligt.

Det var evigheter till jul eller tills man skulle fylla år.

Dagarna, veckorna, månaderna var hur långa som helst.

Som barn fick man höra att vänta du tills du blir äldre , då kommer tiden att flyga fram.

Självklart så skakade man på huvudet och sa att det kommer den inte att göra , men ack vad fel man hade.

Jag fattar inte vart dagarna , veckorna, månaderna , ja till och med åren tar vägen.......



Kram Mor i Stugan

2 kommentarer:

Bestemor Drillo sa...

Det er så sant så sant hva du sier!
Dagene bare flyr avsted,men kanskje det er fordi at når man blir gammel skal man rekke over så mye. For meg strekker ikke dagen til;) Ha en fin dag !

Anonym sa...

Ja, mamma hade så rätt...tiden går fortare ju äldre du blir!