Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

01 oktober 2009

Månen är vacker ikväll !


Visst är det väl nåt magiskt med månen.

Den har olika skepnader, beroende om den är full , halv eller visar sig som en månskära.

Jag gillar alla dom här skepnaderna den har , det är nåt visst med månen.

Den kan lysa med en sån fantastisk kraft och styrka , så det blir riktigt ljust ute fast det är mitt i natten.

Och ibland syns den lite svagt på himlavalvet mitt på dan , man kan skönja den där uppe i det blå.

Tänk att människor har beträtt dess yta , fantastiskt och oerhört stort........
Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: