Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

27 oktober 2009

Smugglade ormar och ödlor på sin kropp !



Så fruktansvärt äckligt läs detta.






Tejpade levande på kroppen.

22-åringen gick i land i Norska Kristiansand.

Tulltjänstemännen trodde inte sina ögon.

Mannen som de kroppsvisiterade hade tejpat 14 ormar, och 10 geckoödlor , på sin kropp.

Mannen togs in i ett rum för kroppsvisitering. Och tulltjänstemännen insåg snabbt att det bara var att rota fram stora lådor.

14 strumpor var fasttejpade på mannens överkropp.

Var och en fylld av en kungspyton.

De var tejpade runt hans bröst och mage.

Men det stannade inte där.

När mannen ombads att ta av sig byxorna gjordes nästa läskiga upptäckt.

Tio geckoödlor som satt fast på mannens ben..........





Kram Mor i Stugan





2 kommentarer:

Bestemor Drillo sa...

Hva tenker slike folk mon tro !
Dyrene er nå tatt hand om av en dyrehage tror jeg! Ha en fin kveld!

Anonym sa...

Tack for ett intressant och informativt inlagg!