Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

22 oktober 2009

Spegel spegel på väggen där !

Hur ofta speglar du dig varje dag.

Visste du att brittiska kvinnor, speglar sig 34 gånger per dag.

Sååååå himla ofta tittar jag mig inte i spegeln.

Så jäkla roligt är det inte nu för tiden och allra minst i helfigur *ler*.

Man ser diverse skavanker , rynkor , och bilringar lite här och där , som inte funnits förr.

Men förr är ju inte nu.

Tyvärr.

I huvudet mitt , är jag dock lika fräsch , som när jag var 20 år.

Varför inte då i kroppen, hmm *funderar*.

Nåja , spegeln är ju bra att ha ibland.

Men det är ju en chock att se sig själv i den , ALLT och då menar jag ALLT , blir ju så tydligt och hemskt då.

När man tittar närmare på sig själv..........



Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Nettan sa...

Herregud, 34 gånger! Så många gånger speglar jag mig inte på en vecka!!! Kanske en ordentlig gång på morgonen när man borstat tänderna för att kolla ev finnar (ja jag vet man är ju ingen tonåring längre, men de dyker fortfarande upp oväntade prickar i ansiktet ibland), och sen kanske en snabb koll när man varit på toa, kanske 4 gånger på en dag...