Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

31 maj 2009

Grattis alla mammor !


En liten sen hälsning så här på kvällskvisten till ALLA mammor.

Själv har jag , gubben och hundarna varit i Varberg och firat min mamma, det har varit en underbar dag med strålande sol.

På eftermiddagen så kom våran ena dotter med man och son från Skåne , de ville fira sin mamma / svärmor och mormor , alltså jag då :))

Så fick barnbarnet även gratta sin gammel mormor.

Mysigt på altanen...

.
Hmm , det känns kostigt , men skönt att få lufta rumpan lite.

Ojj det sticks lite i rumpan


Denna lilla goding fyller snart hela 1-år ...........



Kram Mor i Stugan








1 kommentar:

Ancan sa...

Varberg är...vackert o underbart sommartid!!!

Härlig morsdag du hade- och vilken underbar liten 1 åring - blir helt tagen av charmen :-)

Själv "firades" morsdag med höskörd... men på kvällen satt jag o min vän o vänslades ute på bänken i solnedgången, säkert 2 timmar - det var inte helt fel det heller:-)