Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

02 maj 2009

Att längta !

Alla längtar vi efter något eller någon , någon gång eller hur.

Det kan vara längtan efter en viss person , eller händelse , årstid , tidpunkt , resa osv.

Längtan är nog viktigt att ha i sitt liv tror jag.

Det stimulerar sinnet och tankarna.

Just nu längtar jag efter den härliga våren och sommaren förstås.


Längtan behöver ju inte vara stora saker eller händelser , det kan vara små nästan obetydliga ting och händelser , men det är något som man själv vill ha , eller som man strävar efter.




Längtan är personlig och bara något som du själv kan känna , andra känner andra sorts längtan.......




Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Ancan sa...

Så sant - som vanligt i dina texter :-)

Själv längtar jag efter SÖMN just nu...