Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

16 maj 2009

Blommor och blader !

Har ni gjort det här , tagit en blomma och ryckt bort blommans "blad" och sagt.

Älskar , älskar inte, älskar, älskar inte , tills det sista "bladet" är borta.

Och att man då också hoppats på att det verkligen stämmer om det blir "älskar" på den sista som man rycker bort och vice versa förstås.


Ja detta har nog alla tjejer praktiserat nån gång i sin ungdom tror jag.

Men säkert inte grabbarna ..........




Kram Mor i Stugan

2 kommentarer:

Ancan sa...

Så många gånger man gjort det:)
Kompisen som var mkt olyckligt kär i en kille gjorde det riktigt svårt för sig och satt med maskroser och plockade....

SUCK...

mor i stugan sa...

Ha ha det var nästan som en rolig historia.