Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

14 maj 2009

Ett gift par som pratar innan sängdax !

Ett gift par är på väg att lägga sig och medan mannen är på väg att krypa ner i sängen står kvinnan naken framför spegeln.


Älskling , jag börjar bli gammal , säger hon.

Mitt ansikte är rynkigt, mina bröst är hängiga , min ända har bristningar , mina ben har celluliter och mina underarmar är fladdriga.


Mannen ligger dödstyst i sängen och vågar varken hålla med eller säga emot.

Hon vänder sig om mot honom.

Säg något som gör att jag blir glad, för det behöver jag nu, säger hon.


Eh , öh , Du har inte problem med synen i alla fall .......



Kram mor i Stugan

Inga kommentarer: