Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

29 maj 2009

Växtkraften är enorm !



Det är lika fantastiskt varje år att se hur växtligheten frodas i min trädgård.


Snön hinner knappt tina bort , så kommer blommor och blader i en rasande fart upp från jorden , där dom gömt sig under hela långa kalla och mörka vintern.


Lika fantastiskt är det att se det spira i alla träd och buskar , att få se dessa små söta musöron , utvecklas till stora bladverk som vajar i vinden.


Att få se allt detta stora och underbara , det är en gåva , inte alla förunnat.


Att få se naturen leva upp , helt enkelt alldeles fantastisk underbart är det.

Tack ...................







Kram Mor i Stugan





1 kommentar:

Ancan sa...

Det bästa är att man blir lika glad o upprymd varje vår:-) Man vänjer sig liksom aldrig :-)