Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

23 maj 2009

Vilken sorts bloggare är jag !

Jag har precis gjort ett blogg test ang vilken sorts bloggare jag är.

Så här blev svaret för mig.

Din blogg är din offentliga dagbok.

Du skriver om tentor, godissug , barnuppfostran, tandläkarbesök, ångest, spindelfobi och relationsproblem.

Du skiter fullständigt i huruvida dina inlägg innehåller korrekt grammatik , kommatering och tangentbordsmissar.

Din blogg är ändå bara till för vardaglig ventilering och funderingar.

Jag måste säga att det stämmer in ganska bra.......



Kram Mor i stugan

1 kommentar:

Ancan sa...

Typ samma som jag då ;-)