Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

25 maj 2009

Internetspråket !

ORDLISTAirl= att träffas på riktigt (in real life)

lol= skratta högt (laughing out loud)

asg= asgarv

bsdv= bara så att du vet

pok= puss och kram

7k= sjuk

3vligt= trevligt

f1= fett

SBS= skit bakom spakarna (tekniken krånglar)

w8= vänta (wait)

brb= snart tillbaka (be right back)

vg?= vad gör du?

cu= vi ses (see you)

L8R= vi ses senare (later)

IC= jag förstår (I see)

MYOB= har inte du med att
göra (mind your own business)

OIC= aha, jag förstår (oh, I see)

J/K: bara skojar (just kidding)

CS:= Ses




Det kommer jag aldrig att använda mig av.



För jag kommer inte att fastna i mina små hjärnceller........


Kram mor i Stugan

Inga kommentarer: