Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

18 maj 2009

Att lyfta sig ,inte alltid nödvändigt !



Tycker det här blev ett väldigt dåligt resultat på en "lyftning" och hon har säkert fått betala åtskilliga kulor för att få det gjort också.


Inte blev hon snyggare av det , jag tycker hon var mycket vackrare utan en lyftning.

Engelsk press säger ”Hon ser ut som ett kadaver” eller vad tycker ni ........





Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Ancan sa...

ja, inte var det vackert inte ...
Jag satte kaffet i halsen förra året när "stjärnorna på slottet" visades, och man fick se dagens Britt Ekland!!! det var verkligen reklamation på det arbetet - eller ny karriär som aktris i skräckfilmer möjligen...