Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

20 maj 2009

Hårets betydelse !

Rött hår , Temperament , femme fatale , någon som älskar uppmärksamhet.

Kortklippt , Intelligent , öppen , ärlig , sofistikerad.

Blont hår , Ungdomlighet , full av kraft och mycket , mycket sexighet.

Lockar , Busiga vågor ger intryck av lekfullhet och sorglös värme.

Rakt hår berättar att du är samlad , elegant , stylish.'

Långt , Självförtroende och sensualitet , om det är välvårdat.

Risigt kan det tvärtom ge skenet av att du är osäker och försöker dölja din kropp.

Brunt/svart hår , Klass och skärpa , någon med båda fötterna tryggt på jorden.

Axellångt , Klassisk , stark , både vacker och smart.

Jaa , numera är jag gråhårig , men det har varit svart en gång i tiden ...........



Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Ancan sa...

Här har du en sann rödhårig yrhätta .-). Men som numera är svagt ljusbrun med mkt grått i, helt Ok faktiskt.
Men temperamentet är fortfarnde så rött som det bara kan bli...hahha