Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

05 maj 2009

Hör här !


Kvinnan till mannen:
Märkte du inte vilken entuiasm jag hade när våran son blev till,
Mannen.
Jag trodde det var ett epileptiskt anfall.

JA , jag vet , den var dålig.

Fy på mig som bara la den på minnet mitt , för att sen kunna skriva in den på min blogg.

Men jag lovar och svär att jag skall hitta nån bättre historia att bjuda er på.

En annan gång vill säga.

Psst. Jag hade faktiskt tänkt lägga ut en lite "vågad" bild , men jag tordes inte.

Det skulle ha blivit lite väl mycket alltså.

Men det kanske blir det med , en annan gång vill säga.......


Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Ancan sa...

Att våga är att växa :-)