Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

04 maj 2009

Minsta barnbarnet på bild i Expressen !

Här är Noer , Kotten och Wilton
Namn Möt Noer, Kotten , Wilton och sju andra barn med ovanliga namn här!

Läs gärna mer.

www.alltombarn.se/namn/ovanliga-namn/-1.21513


Mormors lilla gullunge



Här ser ni Carl Kotten Melvin.

När vi var på vårt ultraljud så var det en liten Kotte som låg där inne och vinkade till sina föräldrar.

Tilltalsnamnet är Melvin, men vi använder det sällan utan det blir mest att vi säger " Kotten”, skriver mamma Linda Bönnelykke.........




Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: