Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

06 maj 2009

Sådan matte/husse sådan hund !




Visst har väl ni också tänkt på det här nån gång , att vad hunden liknar sin matte eller husse eller det är kanske tvärtom.


Jag tänker på Lars Orup och hans boxer , dom var ju som stöpta i samma form.

Lika som bär , fast den ena var människa och den andra en hund.

Konstigt faktiskt att det är så , men det händer lite då och då att man ser en matte eller husse med sin hund och tänker.


Gud vad dom liknar varandra..........



Kram Mor i Stugan


1 kommentar:

ditt gudbaaaaarn sa...

hörru cina, nu får du faktiskt ta och sätta dig vid datorn! Jag har ringt dig MILJONER gånger på skype!!
pussar och kramar emmmmsan