Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

15 maj 2009

Vilken årstid är bäst tycker du !










Vad är du för "typ" av människa , jag menar.

Vilken årstid tycker du allra bäst om.

Själv kan jag väl säga att alla årstiderna är fina och vackra och underbara på sitt eget speciella sätt.

Och jag är glad att vi har årstider också , man har alltid något att längta till.

Ombyte förnöjer heter det ju.

Naturligtvis älskar jag sommaren , den är nog allra bäst.

Men våren , med all den längtan man har och förberedelser inför sommaren , är ju också fin.

Vintern är alldeles för lång , men visst kan klara och kalla vinterdagar vara otroligt vackra.

Solen som gör att snön gnistrar som kristaller.

Hösten är också en sån där härlig tid , med hög klar luft , vackra färger , och svamp i skogarna.


Det är bara att konstatera att jag nog gillar alla årstider på nåt vis.

Mer eller mindre förstås.........


Kram Mor i Stugan




Inga kommentarer: