Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

22 maj 2009

Städhjälpen !

Tänk om man kunde beställa en sån där

städfé , som kom när man så önskade och

städade i huset , gjorde fint i alla vrår och skrymslen.

Det vore inte dumt det.

Bara kunna lägga upp fötterna på pallen

och sitta skönt och titta på när hon ,

för nog skulle det vara en hon.

var så säker.

När hon for fram över alla rummen

och putsade och fejade överallt.

Kanske någon gång i framtiden

detta går , vem vet.

En god städfé , det vore inte helt fel

eller hur alla kvinnor.

Så vi också kunde få ta det lugnt

någon enstaka gång i vårt eget hem......






Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: