Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

08 maj 2009

Myggjakt !

Det brukar ju vara allra värst med myggor kring midsommar, hoppas verkligen att det inte stämmer i år.

JAG HATAR MYGGOR och på mig skall dom jämt och alltid.

Det måste vara nån beståndsdel i mitt blod som dom gillar.

Men jag har ju inte sagt till dom att jag gillar dom , så varför envisas dom med att invadera mig.


Det kliar och sväller upp som bölder där dom bitit mig och så detta jäkla surr , man kan ju bli tokig för mindre.


Nej se upp alla myggor nu till midsommar , för jag är på jaktstigen , och jag har vapen mot myggor.


Ingen kommer undan, Så det så ........





Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: