Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

04 maj 2009

Hjälpande händer !

Av någon konstig anledning
så är det alltid mycket att göra.

Har ni märkt det också.

Så därför skulle det verkligen
behövas många hjälpande händer här.

Tänk så mycket mera man skulle
hinna och på så mycket kortare tid.

Jag skulle hinna stryka , tvätta , rensa landen ,
baka , laga mat.

Plocka här och plocka där,
skura här och skura där,
att inte alltid ha kvar det mesta
till i morgon eller nästa vecka.

Jag vill ha sådana där många.

HJÄLPANDE HÄNDER.......




Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: