Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

13 maj 2009

Grattis, jag är 1 år närmare ålderdommen !

Okej , då var var det dags att fylla år igen , konstigt att man inte känner sig ett dugg äldre än förra året.

När smyger sig åren på egentligen , inte är det ialla fall på själva födelsedagen.

Jag känner mig inte ett dyft äldre än , max 20 , var är då de resterade åren.

Fast när man tänker efter, så kan man ju känna sig som 80 i mellan åt , som dessutom tappat bort rullatorn, så det jämnar kanske ut sig.


Men just i dag är jag nog 10 som vill ha många , stora, inslagna paket........




Kram Mor i Stugan

3 kommentarer:

Ancan sa...

Grattis tjejen...man blir aldrig äldre än man gör sig:-)

Carina sa...

Grattis! hoppas du fick nåt paket.

Jennie sa...

Jättegrattis från oss alla i grannbyn!!! kramkram