Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

07 maj 2009

Perfekta Tuttar !


Mycket ska man läsa innan ögonen trillar ur.

Katie Price alias Jordan.

Vill att hennes bröst ska nämnas på hennes gravsten , i stil med "Hon hade perfekta tuttar".

Först kan man ju ifrågasätta varför man vill bli ihågkommen pga sina bröst och inte något annat.

Sen kan man ju faktiskt undra om hur många som anser att det är "perfekta" tuttar.

Det sitter väl i betraktarens ögon.

Det skulle vara trevligt med tanke på allt jag har gått igenom, jag har skaffat barn , gjort allt för att göra andra lyckliga och jobbat hårt , säger hon.


Jobbat med vad då.

Jag tycker nog att det är många andra som också jobbat hårt och skaffat barn ......


Kram Mor i Stugan


Inga kommentarer: