Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

20 maj 2009

De tjänar mest , vem bryr sig !

Åh vad jag blir less dessa reportage i alla dags- och kvällstidningar , som tar upp "de tjänar mest i din kommun".

Jag läser ALDRIG dessa reportage , för vem bryr sig.

Inte jag i alla fall , är inte ett dugg intresserad av att läsa detta eller vem som är rikast i min hemstad/kommun.

Så ointressant är det.

Tycker du kanske att det är intressant att läsa om vem som är rikast där du bor.

Vem som sålt det dyraste huset eller vem som tjänar mest.......




Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: