Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

19 maj 2009

Bädda sängen !

Jag anser att bädda sängen , det skall väl både man och kvinna klara av att göra.

Men nog verkar det som om i dom flesta hem , ingen regel utan undantag förstås.

Så är det kvinnan som bäddar.

Och även bäddar rent och med att bädda sängen , menar jag att verkligen dra till lakanen och skaka till kuddarna och dra till täcket i påslakanet.


Inte bara lägga till täcket , som en del män gör , inklusive min , *harkel harkel*.

Men hur är det i eran familj.

Bäddar du kvinna sängen , eller är det din man som gör det.........



Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: