Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

17 april 2009

Att kunna läsa människornas tankar!

Läste en artikel , om en ny scanner som kan läsa dina tankar.

Det ligger väl ändå i framtiden ännu , men tanken svindlar.

I kampen mot terrorism stod det i tidningen.

Visst skulle det vara bra ibland , men tänk så hemskt om det faktiskt skulle vara så i samhället , att någon apparat lagrar all information som vi människor tänker.

Hemska och fruktansvärda tanke.

Det är nästan som någon film.

Nu blev detta lite väl djupt på morgonen att läsa , så jag övergår till väderprognosen *ler*.......

Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: