Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

02 april 2009

Ge oss vanliga kvinnor o modeller!

Jag läste någonstans, att folk hellre vill ha "vanliga" modeller , med riktiga kurvor , istället för dessa pinnsmala modeller som dom smyckat med lite hud över skelettet.


Vill man köpa kläder , så är det väl mest troligt att man vill se en jämlik modell som visar kläderna så som dom skulle sitta på sig själv o inte på en modell lik en klädhängare.


Fram med mer riktiga modeller som vi kan länka till oss själva. Tänk vilken självkänsla det kan ge.

Jag borde som sagt inte vara ensam om dessa tankar..........




Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: