Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

01 april 2009

Långa naglar !


Jag läste i en tidning om denna kvinna i USA , vart annars , som låtit sina naglar växa sedan 1979 och nu i förra veckan varit med om en trafikolycka som gjorde att hennes naglar förstördes.
Om man tittar på hennes fingrar , så ser det nästan ut som om de är avhuggna i topparna.
En sak är det säkert.

Jag tycker inte att detta är snyggt , snarare tvärtom , väldigt hemskt fult , tycker det är äckligt och obehagligt istället.

Skulle du vilja ha sådana naglar.

Det är ändå tur att hon inte bott i kalla norden , då hade hon fått frysa om sina händer.

För några vantar med så här långa fingrar finns inte.........


Kram Mor i Stugan


Inga kommentarer: