Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

08 april 2009

Att somna vid din käresta !

Det är väl underbart att få somna gott vid sin kära , att denna hjärtepersonen finns vid din sida i sängen , bara på en armlängds håll.



Att kunna sträcka ut sin hand och ta på personen som ligger där.



Tänk på att det kan komma dagar när man inte kan göra det mera.


Sträck ut din hand medans du kan.......





Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Ancan sa...

Att ha någon att slösa sin kärlek på, o att bli älskad tillbaka är en verklig nåd!

Att ta vara på det och lära sig att inte ta kärleken för given ...