Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

14 april 2009

Migrän !

Ja så blev mina senaste 2 dagarna :( åkte på en migrän attack .

Så jag vart sängliggande hela tiden och eftermiddag , gick upp för en stund sen ., huvudet känns tomt och innehållslöst.

Kastat bort dessa dagar, "suck".

Har ingen lust att äta heller , blir ju så när man får en sån här jobbig migrän.

Jag som ville vara ute och njuta av solen ....



Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Linda sa...

Ush stackars lilla mamma...hoppas att du slipper den på ett tag nu och att mår bättre imorgon. Kotten säger att han älskar och saknar dig...ja jag med!!
Puss och kram