Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

05 april 2009

Rika bortskämda flicka !

Paris Hilton i all ära , rik och berömd snärta , hennes liv består av fest och glam , kläder, smink, partys , sprit , killar , sex , väskor , smycken och allt det där som tillhör en rik bortskämd tjej.


Nu kanske ni tycker att jag låter bitter , men ja é inte bitter.


Utan jag tycker bara att det är ett patetiskt liv dom lever.


Inte för att hon rår för att hon föddes med guldskeden mitt i munnen.


Men även om man är rik och har hur mycket pengar i världen , kan man inte göra nåt vettigare av sitt liv än att bara festa.


Jag tycker det måste vara mycket annat som ger en mening i livet än sprit och killar och kläder.



Då jag ser denna Paris ser jag bara en "slampa" , som gör som hon själv vill , det är ingen stil över henne , hon ser vulgär ut , billig , fast hennes kläder, skor, smycken och väskor är allt ANNAT än billigt krafs.


Men visst kan man klä sig med stil och uppföra sig , även om man är rik och bortskämd......




Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: