Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

17 april 2009

Klokt sagt och tänkvärt!

Hörde nåt bra just nu på radion , Radio Rix.

Det var en mamma som fick frågan om hon var "normalviktig" , och hennes son hörde detta.

Vet ni vad denna KLOKE son sa till sin mamma.

Nä , mamma du är inte normalviktig , DU ÄR JU JÄTTEVIKTIG.

Är inte det gulligt sagt, så säg .....




Kram Mor i Stugan

2 kommentarer:

Ancan sa...

Dessa underbara barn! Min son sa till mig som 3 åring, en tidig morgon(vid 5 tiden) när jag satt på sängkanten, i trosor, och kände mig allt annat än pigg...'
- Mamma jag älskar dig, särskilt för du är så mjuk och go!!!

Ett fint sätt att förklara min övervikt tycker jag:-)

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar