Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

18 april 2009

Männens behov av att rapa och fisa !


Funderingar , ( jag och mina funderingar )

Varför spottar männen så ofta och mycket.

Och varför fiser dom hela tiden , i tid och otid.

Man ser sällan eller aldrig en kvinna som spottar.

Man hör aldrig en kvinna som fiser, även om hon ibland gör det.

Jag undrar därför.

Vad beror det här på egentligen.

För vi kvinnor har ju också saliv i munnen , men eftersom vi aldrig spottar ut det , så kan man ju tänka sig att vi bara sväljer ner det.

Då blir nästa fråga.

Varför gör inte männen det...........
Kram Mor i Stugan



1 kommentar:

Ancan sa...

därför att någon har bestämt att vissa saker är manliga, samtidigt som dom då inte kan vara kvinnliga...eller;-)