Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

28 april 2009

Elaka kommentarer !


Ser när jag läser andras bloggar , att många får elaka kommentarer , och då undrar jag.

Varför lägger folk energi på att såra andra , genom att bara ge negativ kritik och dumma kommentarer.

Joo , dom sitter hemma framför datorn och inte är nöjd med sig själva och sin livssituation.

Då är det så , att de tar ut sin ilska på någon annan för att må lite bättre själv.

De skriver heller aldrig ut sina namn och det finns aldrig någon länk man kan följa.

Nätets syfte är inte att glädja just ER personligen.
Folk skriver om det de tycker är intressant , och vill visa upp för sina läsare.

SÅ , skärpning , sök hjälp.

Ni mår inte bra..........
Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: