Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

18 april 2009

Jag är en jäkla lipsil !

Jag är en lipsill , i alla fall när jag ska hacka lök.

Då tjuter jag som aldrig förr. Tårarna rinner och jag skär nästan fingrarna av mig  , eftersom jag inte ser kniv skrället.

Ja , ni förstår ju själva vad problemet är ,  jag gråter floder ibland när jag hackar löken.

Och skär mig dessutom , aj , aj.

Så , kära bloggläsare , har ni något tips.

Jag har provat följande och inget har hjälp t, ha vattenkranen på , stå under fläkten , ha solglasögon , ha en tesked i munnen , blunda , hacka fort ........




Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: