Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

06 april 2009

Livet som Au paier !


E.( min brors dotter sitter i mitten längst upp till vänster ) den lilla skruttan är i USA som Au paier och vad händer då , JOOO DETTA.

Au pairer pysslade med Filip & FredrikEtt helt gäng svenska au pairer i New York fick i går oväntat besök.

Mitt under deras påskträff kom plötsligt Martin Stenmarck , Andreas Johnson , samt Filip och Fredrik på besök.

Vi gjorde ett litet nedslag i Svenska kyrkans påskpyssel, säger Martin Stenmarck.

Vi kliver in hela gänget och sätter sig för att påskpyssla hos Svenska kyrkan.

Det var det sjukaste jag har gjort.

Det blir ju det eftersom det var en så konstig grej.

Men au pairerna tyckte att det var trevligt , säger Martin Stenmarck.
" Kungen av påskpynt "
Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: