Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

25 april 2009

Om livet !


Livet är tomt och innehållslöst , som en påse , om man inte fyller den med nåt.Och det kan vara precis vad som helst , en familj, goa vänner, hobbies, arbete, musik, äventyr, böcker, blommor , hundar m.m .


Som jag förstår , så fyller många människor sin vardag och även helg med just bloggen . Jag tror många också sitter alldeles för många timmar vid sin dator.

Nåja , bara man fyller sitt liv med nåt vettigt , intressant , roligt och bra och som tillför något till en själv, så är det väl bra.


Många håller ju på med trädgården sin och gräver och planterar i all oändlighet , medans andra älskar att läsa , och andra gillar att brodera , snickra och laga mat.
Oavsett vad man fyller sitt liv med , så har det ju ändå fyllt sin funktion för den enskilda människan.
Och gett en mening med allt .....




Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: