Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

15 april 2009

Skulle du våga !

Att gå över en kyrkogård i mörkret , det är nåt som alltid skrämt människor.


Varför egentligen.

I dagsljus tycker jag alltid att det är så ro fyllt på en kyrkogård och vackert.

Men varför tror man att i mörkret , kommer onda andar och spöken och varelser fram.


Jag menar , det ligger väl inte elaka människor och varelser begravda på en kyrkogård , utan det är ju våra nära och kära som vi älskat.

Varför skräms vi då att gå över en kyrkogård i mörkret , ensam.


Gör du , varför tror ni att det är så att man förknippar kyrkogården i mörkret , med hemskheter.......



Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: