Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

19 april 2009

Jag är den jag är!

Jag som regel en humoristisk , allvarsam person när så behövs.

Hjälpsam , ställer upp , vill alla väl.

Har mycket funderingar och tankar om både ditt och datt.

Ja , det kan ni se på mina inlägg ibland , mina små och STORA , och ännu större funderingar och tankar.

Jag är en kärleksfull person , vänlig , känner lätt empati och blir lätt gråtmild när jag läser nåt eller ser nåt tragiskt och sorgligt.

Jag kan ofta känna att jag vill hjälpa andra.

Men jag brukar tänka , va då , jag har inget att dölja .

Att kunna vara sig själv är viktigt , och betyder nog också att man mår bra eller att man kan må bra.

Jag kan liksom inte göra till mig , eller vara någon annan än mig själv.

Jag kan inte tänka mig in i att låtsas vara någon annan.

Det funkar inte för mig.

Utan JAG är JAG , på gott och ont förstås........


Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: