Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

29 april 2009

Celluliter och kvinnor !


Ung , gammal , smal som rund , 9 av 10 kvinnor har dem , och vill helst bli av med dom.


Celluliter och apelsinhud. Känner du igen dig.


Tänk vad vi kvinnor skall behöva plågas av allt.


Sånt här onödigt också.


Sånt vi INTE alls vill ha.


Och sånt som inte gör oss snyggare heller.


Aldrig hör man att männen har dessa fula celluliter.


Orättvist tycker jag som kvinna.


Skämt åsido , är detta något som du tänker på , eller plågas av , bryr du dig kanske inte.

Köper du krämer och andra "mirakelkurer" för att bli av med "literna".



Berätta om du vill......




Kram Mor i Stugan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ju äldre jag blir ju mindre bryr jag mej om såntdär, men visst inte är dom snygga de där celluiterna , men nu finns dom här, so what???

Carina sa...

Oj jag försöker igen, det var inte meningen att det skulle bli anonymt.