Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

21 april 2009

Hur ska det gå för SUSAN BOYLE !


Precis som de flesta har jag sett klippet där Susan Boyle drar undan mattan under fötterna på både publik och jury i programmet "Britain´s got talent" .
Jag fick ståpäls på hela kroppen och tårar i ögonen när den snart 48 åriga kvinnan började sjunga.

Nu ska hon vara med i tv-shower i USA , bli bjuden på middag och äntligen kysst.

Jag blir orolig och lite beklämd.

Susan Boyle har uppenbarligen ett lättare funktionshinder som uppstod när hon drabbades av syrebrist vid födseln , hon har bott hela sitt liv i sitt föräldrahem och sover forfarande i samma rum som hon vuxit upp i.
Hennes enda livskamrat är den 10-åriga katten Pebbles , efter det att hennes mamma dog för 2 år sedan vid 91 års ålder.

Hur ska Susan Boyle klara den verklighet hon nu har hamnat ...........
Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: