Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

23 april 2009

Dammråttsinvasion i mitt hem !


Vet ni vad jag har hittat på golvet igen , gråa jädrans dammråttor ,IGEN.

Och ändå har jag dammsugaren helt synlig , och ändå kommer dom tillbaka.

Fattar inte , är dom inte ett dugg rädda om sig själva dom här råttorna , tydligen inte , för vore dom det , så skulle dom ABSOLUT inte komma hit , inte till mig i alla fall.

Jag har ju anfallit dom SÅÅÅÅ många gånger och flera gånger varje vecka dessutom.

Men inte verkar det hjälpa nåt heller , jag vet snart inte vad jag skall göra eller ta mig till , är det nån som har nåt bra tips eller råd att ge till mig , så tas dessa tips/råd tacksamt emot
.
Och en annan sak som jag förundras över , det är VARFÖR ÄR DAMMRÅTTORNA ALLTID GRÅA , Va , är det nån människa som vet svaret på den frågan.
Varför är dom aldrig röda , passar ju bra mot julen om dom åtminstone skulle uppträda i den populära färgen , HO-HO-HO , eller gröna eller varför inte gula som höstlöven.........
Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: